робота з вчителями початкових класів щодо проведення нестандартних уроків
Аналіз роботи методичного об єднання вчителів початкових класів за попередній навчальний рік. Складання графіка проведення відкритих уроків та виховних заходів вчителями початкових класів. Обговорення навчальних програм та затвердження календарних планів на і семестр 2019 - 2020. Дату проведення уроку пишемо олівцем. Контроль за дотриманням вимог, щодо оформлення письмових робіт з математики, української мови. Контроль за веденням щоденників та зошитів учнями. Виготовлення та використання на уроках роздаткового, дидактичного матеріалу для творчого мислення учнів з метою розвитку креативності в процесі навчання. Нестандартні уроки (нетрадиційні, творчі, проблемні й ін. ) – педагогічна реальність сучасної школи, тому обійти їх мовчанням не можна. До феномена нестандартного уроку однозначного ставлення немає. Вивчення практики навчальної роботи в школі показує, що вчителі завжди користувалися нестандартними уроками, не називаючи їх такими. Будучи не новим у педагогічній теорії та практиці, нестандартний урок став найбільш популярним у педагогічному сьогочассі. У кількісному відношенні суттєвих зауважень до уроку та рекомендацій щодо їх виправлення не повинно бути більше п яти - семи (а краще.
Більша їх кількість практично не утримується в пам яті вчителя, а тому – неефективна. Ми вирішили розглянути практичну сторону проведення нестандартних занять. Волотовська має багатющий досвід проведення нетрадиційних уроків мовлення та мислення молодших школярів. Валентина олексіївна волотовська 33 роки працює в початкових класах, з них 25 - у сш № 95 м. 10 поколінь її випускників переступили поріг школи, її учні всебічно розвинені та виховані, добре вчаться, люблять і вміють самостійно працювати, успішно опановують знання в старших класах. Нетрадиційні уроки в класі валентини олексіївни, на перший погляд, проводить не вчителька, а самі учні. Мабуть, це одна з основних рис, ознак їх нетрадиційності. Мета роботи вчителя - професіонала в початковій школі – допомогти кожній дитині пробудити і розвинути закладені природою позитивні здібності, можливості та бажання їх удосконалювати, щоб, здобувши освіту, виконати свій обов’язок – стати особистістю. Готуючись до проведення уроків, педагог перш за все визначає дидактичну мету і виховні завдання уроків, зміст і обсяг нового навчального матеріалу, який має бути засвоєний на уроці, встановлює основні лінії зв’язку з матеріалом, котрий попередньо вивчили учні, добирає питання для повторення, а також окреслює структуру уроку та основні методи навчальної роботи на кожному етапі уроку з врахуванням рівня підготовки учнів, розподіляє навчальний. Проведення уроку - казки на уроках літератури. Підготовка до проведення нестандартних уроків з російської мови. Не секрет, що кожен учитель повинен творчо підходити до своєї роботи. Готуючись до уроків, він повинен чітко продумати. Однак якщо це буде звичайне заняття, то дітям, особливо середньої ланки, не буде цікаво сидіти 45 хвилин і вслухатися в слова лектора - вчителі. Захід має проходити захоплююче і досить різноманітно. Тільки в такому випадку школярі будуть уважно слухати педагога в класі. По завершенні уроку дуже важливо, щоб учитель узагальнив отримані знання і запитав у хлопців, чи спод майстер - клас для вчителів початкових класів. Формування читацької компетентності молодших школярів. Презентувати власний досвід роботи та показати результативність діяльності з теми; - сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої діяльності. Структура майстер - класу.
Ресурсне забезпечення. Вступне слово спікера. Картки у формі квітів червоного, синього, жовтого кольорів. Картонні обручі, скотч. Учасники заходу ознайомилися з особливостями проведення нестандартних уроків у початковій школі. В ході семінару увагу вчителів було зосереджено на проведенні уроків - квестів у початковій школі. Нестандартні уроки в початковій школі. Уроки - квести в початковій школі. Напишіть відгук скасувати відповідь. Майстер - клас для вчителів початкових класів “активізація навчальної діяльності учнів на уроках - тренінгах з використанням активних методів навчання (освіти) амо”. Вчитель початкових класів бондаренко ольга миколаївна. Для того, щоб зацікавити своїх учнів вчителям потрібно постійно знаходити та придумувати щось нове та цікаве.
Хід проведення майстер - класу.
Доброго дня вельмишановне журі та шановні колеги. Хочу познайомити вас з власним досвідом роботи. Розраховую на вашу допомогу, активну участь та підтримку.
Уроки - тренінги відносяться до класифікації типів уроків з використанням діяльнісного підходу за г. (уроки - пошуки, уроки - розвідки, уроки - лабораторні дослідження, уроки - заочні подорожування, уроки - експедиційні дослідження, уроки - наукові дослідження). Уроки з різновіковим складом учнів. Аналіз чинних програм для чотирирічної початкової школи та вивчення досвіду вчителів свідчить про широкі можливості для інтеграції навчального матеріалу з окремих предметів. Савченко, такі нестандартні уроки дають можливість учителеві разом із учнями опанувати значний за обсягом навчальний матеріал, домогтися формування міцних, усвідомлених міжпредметних зв’язків, уникнути дублювання у вивченні низки питань, досягти цілісності знань. У даній роботі описано нестандартні форми роботи з учнями початкових класів, які найчастіше використовуються у педагогічній діяльності вчителя. Ці форми роботи допомагають розвивати творчість, образну уяву, вчать дітей молодшого шкільного віку аналізувати і робити висновки. Якщо ви вдало виберете професію. Заздалегідь попереджаю учнів про такий урок, тому що тут потрібна певна підготовка щодо малювання сюжетів і епізодів з творів. Учні до уроку готують чистий аркуш, фарби. Цей урок дуже чітко допомагає мені виявити, як учень сприйняв той чи інший опрацьований твір. Нестандартні форми навчання, компетентнісно орієнтоване навчання української мови, підготовка нетрадиційних уроків. Аннотация в статье определены доступные для младших школьников нестандартные формы организации обучения украинскому языку.
Раскрыты особенности их моделирования и проведения в условиях реализации компетентностного подхода. Уроки - ігри, уроки - змагання, театралізовані уроки, уроки творчості, уроки - конкурси, бінарні уроки, інтегровані уроки, уроки - екскурсії тощо. Щеньов пропонує класифікувати нестандартні уроки, дотримуючись типології традиційного уроку.
Важливою в початкових класах залишається роль учителя в проведенні підготовчої роботи. Зима людмила трохимівна, методист з навчальних дисциплін міського методичного кабінету департаменту освіти вінницької міської ради. Важливою частиною роботи з орфографії в початкових класах є засвоєння слів, вимову і написання яких школярі відповідно до програмових вимог повинні запам ятати. Це досить об ємний список, поданий у навчальній програмі по класах. Школа вчителя першого класу.
40 нестандартних уроків (з досвіду роботи вчителів початкових класів зош і - ііі ступенів №2 м. Шепетівки) - переглянути матеріал. Розробки занять школи майбутнього першокласника. Методичний порадник (з досвіду роботи вчителів початкових класів зош і - ііі ступенів №2 м. Л) - переглянути матеріал. Запис вебінару цепової ірини вікторівни виховання гуманної творчої особистості першокласника на уроках навчання письма. Рекомендації вчителям, щодо підтримки дисципліни в класі. Навчання учнів 1 класу здійснюється з урахуванням особливостей фізичного і психічного розвитку дітей, їх вікових та індивідуальних можливостей. Приймання дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється на безконкурсній основі відповідно до наказу міністерства освіти і науки україни від 07. Неприпустимим є проведення іспитів, тестування, співбесід з метою перевірки знань дитини. Одні вбачають у ньому панацею від усіх бід навчання, другі намагаються не звертати уваги, треті розглядають як спосіб реанімації інтересу до навчання, четверті констатують наявність і перелічують можливі варіанти. Це творчий урок за лернером, урок продуктивного засвоєння за махмутовим, урок творчого застосування знань та умінь за беспальком. В одному випадку його відносять до типів уроків (і. Безпалько), в іншому – до видів (м. 1 досвід вчителів з проведення нестандартних уроків у початковій школі. 2 розробки нестандартних уроків. Список використаної літератури. Мета нашої роботи дослідити особливості нестандартних уроків, як особливої форми організації навчально - пізнавальної діяльності. Мета передбачає виконання наступних завдань. Розглянути можливості нестандартних уроків у початковій школі в реалізації цілей навчання. Вказати деякі методичні аспекти їх проведення. З’ясувати актуальність проведення нестандартних уроків в початковій школі. Вчитель - етик - насамперед чуйна й уважна людина, що пильно стежить за співвідношенням у площині перемога - поразка. Майстер - клас для вчителів початкових класів. інформаційн майстер - клас. Сучасний урок в початковій школі як. Форма активного навчання. Проведено вчителем початкової школи зош і - ііі ст. Костянтинівки вк, методистом струбіцькою г. Костянтинівка - 2012 р. Основна форма навчання в сучасній початковій школі – урок. Під час її проведення обов язковою є така послідовність роботи. інструктування, під час якого вчитель розповідає учням про цілі вправи, правила, послідовність дій і кількість часу, відведеного на виконання завдань; запитує, чи все зрозуміло учасникам (2 - 3 хв. Об єднання учнів у групи та розподіл ролей (1 - 2 хв. Відгук про роботу вчителя початкових класів сзш № 16 литвиненко ірини іванівни литвиненко ірина іванівна працює в школі з 1995 року.
За час роботи виявила високий рівень освіченості, професійної підготовки. Доцільно відбирає і ставить перед учнями навчальні завдання з урахуванням перспективного розвитку їх навчальних здібностей. Виробила й результативно запроваджує в навчально - виховний процес систему нестандартних уроків вивчення життя й творчості т. Працює над розвитком самостійного логічного мислення, зв язного мовлення, збагаченням словникового запасу учнів. Активізує пізнавальну діяльність дітей на уроці. Учебный материал нестандартні уроки в початкових класах по предмету педагогика. Дидактичні особливості проведення нестандартних уроків 1. 1 дидактична взаємодія вчителя й учнів на уроці 1. 2 підходи до класифікації нестандартних форм організації навчання. Дослідно - експериментальна робота. Назви уроків дають деяке уявлення про цілі, завдання і методику проведення таких занять. Нестандартні уроки в початкових класах вступ. Дидактичні особливості проведення нестандартних уроків. 1 дидактична взаємодія вчителя й учнів на уроці. 2 підходи до класифікації нестандартних форм організації навчання та основні їх види. 3 розгляд структури деяких нестандартних уроків. 2 віршовані (римовані) уроки. Учитель початкових класів класовод) виконує такі посадові обов язки 2. Вносить пропозиції щодо поліпшення умов проведення освітнього процесу, а також доводить до відома керівництва про недоліки у забезпеченні навчально - виховного процесу, які знижують життєдіяльність та працездатність школярів. Проводить профілактичну роботу щодо запобігання травматизму серед учнів під час навчально - виховного процесу, а також щодо вимог особистої безпеки у побуті (дії у надзвичайних ситуаціях, дорожній рух, участь у масових заходах). Здійснює контроль за дотриманням правил (інструкцій) з охорони праці учнів. Якщо такі нестандартні уроки відбуваються систематично, це значно впливає на розвиток пізнавальних здібностей молодших школярів. Уроки - ігри характеризуються високим ступенем активності дітей. До навчальної роботи залучаються навіть несміливі та сором’язливі учні, що сприяє їхньому самоствердженню в класному колективі. Усі види уроків можуть бути застосовані до будь - якого предмета початкової школи. Вчителів початкових класів. „учитель повинен усе життя працювати над самовдосконаленням, - писав. Аналіз відвіданих уроків засвідчив, що вчителі володіють теорією та методикою викладання навчальних предметів, використовують інтерактивні технології. Напрямки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів і. Діагностично - прогностичний напрям. Створення умов для компетентнісно орієнтованої системи неперервної освіти з метою надання вчителям широких можливостей для оновлення, поглиблення, вдосконалення професійної компетентності; вивчення потреб педагогів у неперервній освіті та визначення змісту, форм, методів навчання разом з вчителями початкових класів. створили невелику методичну бібліотеку виступ на районному семінарі - практикумі вчителів початкових класів та вихователів днз адаптація шестирічних першокласників (17. Презентація до доповіді адаптація шестирічних першокласників. Під час проведення усіх видів практичних робіт з біології та перед початком екскурсій у природу василик о. Проводить з учнями інструктаж з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Таким чином, безпека життєдіяльності під час навчально - виховного процесу передбачає створення безпечних умов при проведенні всіх видів діяльності, що входять до складу навчально - виховного процесу.
Особливості проведення нестандартних уроків у початковій школі. інтерактивні технології навчання у початкових класах. Виховна робота з учнями. Надання допомоги при складанні плану виховної роботи з учнями 2 класу.
Опрацювання методичних рекомендацій вересень гавриленко в. Виховна робота з молодшими школярами. Роль вчителя у патріотичному, моральному, етичному, естетичному вихованні та самовихованні учнів. Організація роботи по проведенню виховних позакласних і позашкільних заходів з молодшими школярами. Опрацювання методичних рекомендацій грудень гавриленко в. Вчителька початкових класів ділиться досвідом, як за допомогою казки зробити урок математики цікавішим, а засвоєння матеріалу – доступнішим. Тема уроку – закріплення знання таблиць додавання і віднімання в межах 20. Про нові орієнтири математичної освіти. Ця стаття націлена на допомогу вчителю початкових класів в організації позакласної роботи з математики. Крім загальних порад, вона містить низку зразків завдань ігрової флорми для першокласників - учасників математичного гуртка. Засідання шмо вчителів початкових класів. Особливості адаптації шестирічних першокласників до шкільного життя. Початок шкільного навчання – це час великих надій і великих розчарувань, перших життєвих перемог і перших поразок, саме у першому класі і діти, і батьки складають свій перший іспит, який може визначити всю подальшу долю дитини – адже невдалий шкільний старт часто стає першопричиною всіх майбутніх невдач. Початок навчання дитини в 1 - му класі - складний і відповідальний етап у її житті. Адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та ді у статті міститься теоретичне обгрунтування застосування нестандартних форм проведення уроків у початкових класах; наведені приклади практичного використання нетрадиційних уроків, які створюють можливості для успішного компетентнісного навчання молодших школярів. Сільченко віра іванівна, вчитель початкових класів смілянської загальноосвітньої школи і - ііі ступенів №6 смілянської міської ради черкаської області. Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишати коментарі.
Коментарі
Дописати коментар