класифікація туристичних турів
Тури та їх класифікація. Тур - основний ринковий продукт турфірми. Це комплекс туристичних послуг, що складені у вигляді конкретної програми, метою якої є здійснення подорожі згідно з побажаннями клієнта. З погляду логістики туризму тур - організований турфірмою рух туристів (у складі групи чи індивідуально) попередньо усталеним маршрутом, у певних місцях якого туристам надаються певні послуги відповідно до вартості путівки (подорожі). Тури, які розробляються туроператорами, повинні відповідати таким принципам. безпека (всіх складових і на всіх етапах проходження туру); - комфортність (задоволення життєвих потреб в проживанні, харчуванні, транспортуванні та інших послугах на рівні, по можливості не нижчому ніж в постійному місці проживання), тобто забезпечення якісного обслуговування під час подорожування розглядаються поняття туристичного продукту та туру як основного ринкового продукту діяльності туристичних підприємств, дається класифікація турів, принципи та критерії їх розробки. Основна увага приділена методиці розробки туру.
Від ідеї створення, основаній на маркетингових дослідженнях попиту та пропозиції на певному ринку в основі класифікації туристичних маршрутів лежать класифікація турів. Відмінність полягає у меншій кількості ознак. Любіцева визначає такі ознаки класифікації маршрутів, як мета подорожі, вид пересування, сезонність, тривалість, контингент і форма. Відповідно залежно від мети подорожі маршрути поділяють. А) пізнавальні; б) рекреаційні; в) курортно - пізнавальні; г) спортивні; д) наукові; е) релігійні тощо. Тур є ринковим продуктом туристичних підприємств, формою, яку набуває споживання послуг, матеріальних і нематеріальних благ, заходом, який реалізує мету подорожування і в той же час результатом діяльності турфірми, джерелом її прибутку.
Складовими туру є маршрут, програма та комплекс послуг по життєзабезпеченню туриста, в межах яких реалізується на відповідному якісному рівні мета подорожування. У класифікації туристичних подорожей і поділі їх на види вирішальне значення має їхня мета. Щоправда, мандруючи, турист ставить перед собою не одну мету.
Втім, залежно від індивідуальних потреб, одна з них переважає. Вони розраховані на людей, схильних до розміреного відпочинку, пізнавальних турів, що потребують менш напруженого циклу переміщень і фізичних навантажень. Це відпочинок на морських, гірських, водолікувальних курортах, оздоровлювальні тури. Автобусні по україні. Дайте класифікацію основних вузлів у спортивному туризмі. Назвіть вимоги, які ставляться до зав’язування вузлів. Види туризму мають велике значення для практичної діяльності працівників туристської сфери. Розповімо, якіж існують види туризму та їх характеристику.
існують різні класифікації туризму і туристських маршрутів. Ці класифікації залежать від цілей і завдань, що стоять перед організаторами туристської діяльності і туристськими підприємствами. Безкоштовні реферати по класифікація туристичних маршрутів і турів для студентів. Теоретико - методологічні підходи до вивчення туристичних маршрутів. Туристичних маршрутів. 2 різновиди та класифікація туристичних маршрутів. 1 аналіз особливостей створення туристичних маршрутів. Туристський маршрут зберегти роботу.
Курсова робота - туризм - організація розробки нових маршрутів і турів на прикладі туристичної фірми. • проектування та комплектація турів; • просування турів; • гуртова реалізація турів; • контроль та оперативний супровід турів; • забезпечення якості туристичного продукту.
Класифікація і види туроператорів. Діяльність туристичних агентств передбачає виконання функцій, класифікацію яких представлено на рис. Функції туристичного агента. Тур - продукт в формі тура виступає товаром на туристичному ринку.
Таким чином, ринок туристичних послуг можна розглядати як сферу реалізації туристичного продукту та товарів туристичного призначення. Туристична послуга є складовою туристичного продукту, але важлива їх відмінність полягає в тому, що тур - продукт можна придбати лише за місцем проживання, але спожити тільки в місці виробництва туристичних послуг. Цю кардинальну відмінність і. Визначення та класифікація турів. Економічна сутність туру як різновиду товару.
Особливості діяльності туристського підприємства при розробці різних типів турів. Тур і туристський маршрут, основні поняття, подібність і розходження. Основні підходи до типології й класифікації туристських маршрутів. Побудова туристських маршрутів залежно від типів турів. Документація по туру.
Постачальники туристичних послуг. Класифікація турів по класу обслуговування тури поділяють на такі види. – very important persons; • люкс - апартамент; • люкс; • першого класу; • туристичний; • кемпінг. У залежності від набору послуг розрізняють. • все включено(all inclusive); • повний пансіон(fb); • напівпансіон(hb); • ліжко - сніданок(bb); • ліжко(bo). Класифікація турів по засобах долання тури бувають. • транспортні • пішохідні. У підручнику розглядаються поняття туристичного продукту та туру як основного ринкового продукту діяльності туристичних підприємств, дається класифікація турів, принципи та критерії їх розробки. Від ідеї ств види туризму.
Залежно від мети туру.
За географічним принципом. За кількістю учасників туру.
За способом пересування. тур у межах країни проживання; - тур у близьке зарубіжжя; - тур в далеке зарубіжжя. Або за класифікацією unwto. внутрішній тур; - зовнішній тур. індивідуальний туризм; - сімейний туризм; - груповий туризм. піший тур; - морський тур; - річковий тур; - автотуризм; - гірськолижний тур; - залізничний тур; - змішаний тур. Туристський продукт – тур, уклавши угоди із залізничниками і пароплавними компаніями, готелями та ресторанами на обслуговування туристів. Кука підхопили багато підприємців найбільш індустріально розвинутих європейських країн, де в 40–50 - х роках xix ст. Відкриваються перші туристські бюро. У зв язку з розвитком міжнародних курортів у німеччині, швейцарії, франції, італії ці країни нарівні з англією стають міжнародними центрами туризму в європі. До класифікації туристичних ресурсів можна застосувати такі підходи. 1) сутнісний (за предметною сутністю ресурсу) 3) за атрактивністю в туристичну діяльність можна виділити. А) об єк ти показу або атрактивні об єкти, які включають до складу турпродук - ту і використовують як елементи програмного забезпечення турів; • б) об єкти дозвілля, які можуть становити як програмне забезпечення, так і входити до складу додаткових послуг, що надаються в місцях відпочинку.
2 класифікація і функції туризму.
1 понятійний апарат туризму.
Розглянемо визначення основних понять, пов’язаних з туризмом і потріб - них для подальшого викладення матеріалу.
На відміну від масових турів інсентів - програми розробляються під конк - ретного корпоративного замовника і, як правило, припускають висококласні. Розміщення й обслуговування на маршруті. Б) реалізація інклюзивів - турів. При продажах замовлених турів формування програми. Й комплектування його складу виробляються за бажанням і при особистій участі туриста. Цей тур із твердим, заздалегідь спланованим (до контакту із клієнтом) набором послуг, зорієнтованим на певний вид відпочинку або туризму, а також на соціальний клас туристів й їхній вік. Вивчити особливості класифікації туристичних підприємств; вивчити типологію туристів. Туристична діяльність, як головна форма рекреації, належить до видів суспільної практики з яскраво вираженою ресурсною орієнтацією. Морські узбережжя із комфортними погодно - кліматичними умовами, гірські та приозерні ландшафти, мінеральні та термальні води, лікувальні грязі, пам ятки історії та культури стали тим підґрунтям, на якому здавна базується активний відпочинок людини і сформувалася потужна галузь нематеріального виробництва - індустрія туризму.
Тур - це програма, в межах якої реалізується мета перебування людини поза постійним місцем проживання, складена з урахуванням індивідуальних побажань, і комплекс заходів по її реалізації на відповідному якісному рівні. Тури поділяються на види відповідно до мети подорожі та форми щодо організаційних заходів, класифікуються за кількістю учасників, сезоном та терміном перебування види, форми, класифікація туризму.
історія розвитку туризму в україні. Види, форми, класифікація туризму.
У першій половині xix ст. Серед передової української інтелігенції виникло зацікавлення своєю батьківщиною, її історико - культурними та природними пам ятками. Зокрема значну увагу організації народознавчих мандрівок приділяли члени „руської трійці - м. Вагилевич та головацький. Посмотрите онлайн или скачайте быстро в формате powerpoint. Найдите презентации похожие на «не 2. Туроператор займається комплектацією туру на основі договірних взаємовідносин з постачальниками послуг і відповідно до наявного туристським попитом. Він розробляє туристські маршрути, складає програму обслуговування туристів, організовує комплекс заходів по просуванню і продажу турів. Класифікація функцій туристичного оператора та туристичних агентств. Типи та класифікація турів. Туроператори юридичні особи створені згідно із законодавством україни для яких виключною діяльністю є організація та забезпечення створення основним завданням туроператора є створення туру підкріпленого програмою туроператор є свого роду оптовим підприємством продукти якого реалізуються через мережу роздрібних турагентств класифікація маршрутів та турів 3. Класифікація туристичного обслуговування 3. Класифікація туристичних підприємств 3. визначити основні класифікаційні ознаки туризму; - вивчити особливості класифікації туристичних підприємств; - вивчити типологію туристів. усне опитування, - тестування. Основні положення теми види маршрутів і турів. Класифікація туристичних маршрутів за вибором засобів пересування, за територіальною ознакою, за змістом програми, за тривалістю, за складом учасників подорожей, за сезонністю дії тощо. Способи організації турів. Самостійні та пакетні тури. історія розвитку туризму.
Туризм після другої світової війни. Поява пакетних турів. Тури і програми обслуговування в місцях прийому і обслуговування туристів, використовуючи прямі угоди з постачальниками послуг. Туроператор виконує головну роль у туризмі, тому що саме він розробляє туристичні маршрути, наповнює їх послугами, забезпечує функціонування турів і надання послуг, готує рекламно - інформаційні видання по своїх турах, розраховує ціни, передає тури агентам для їх. Класифікацією специфічних туристичних товарів і послуг). Тур (a tour) - подорож за визначеним маршрутом, на певний термін, з відповідним комплексом послуг. Туристський пакет; комплекс послуг на маршруті. Туристичний пакет (турпакет) – попередньо розроблений комплекс послуг, що надаються під час туристичної подорожі за індивідуальним чи груповим класифікація туристичних маршрутів наведена нижче.
Тематичні (з перевагою екскурсійного обслуговування і пізнавальної спрямованості) додатком при формуванні турів є товари туристичного призначення, тобто тур - це сукупний продукт, який складається з послуг і товарів. Сформований на основі маршруту та конкретного попиту тур не може зразу стати товарним продуктом для продажу.
Для цього необхідно виконати ряд етапів. Формування туру у структурному плані тур складається з туристичного пакета та комплексу послуг на маршруті. Туристичний пакет пропонує туроператор. За видами туризму туристичний продукт поділяють згідно з існуючими видами туризму (турпродукт для ділового туризму, рекреаційного, пригодницького, спортивного і т. (туристичний продукт дестинації, який представлений декількома видами туризму). Як правило, вузькоспеціалізовані дестинації існують досить рідко.
Коментарі
Дописати коментар