конспект з української мови монологічне мовлення створення тематичних промов 11 класс

конспект з української мови монологічне мовлення створення тематичних промов 11 класс

Метою даного дослідження є розроблення система вправ для навчання монологічного мовлення. Поставлена мета зумовила необхідність вирішення наступних завдань. З’ясувати природу монологічного мовлення; охарактеризувати особливості монологічного мовлення; проаналізувати етапи навчання монологічного мовлення; розробити систему вправ для цього навчання види запису прочитаного. Освітній онлайн - ресурс. Й розуміти незнайомі тексти різних типів, стилів і жанрів мовлення з відповідною швидкістю, користуватися різними видами читання; робити записи, складати конспект у процесі читання; розвивати комунікативно - мовленнєві вміння, мислення; виховувати у школярів за допомогою мовленнєво - комунікативного дидактичного матеріалу моральні якості. Усі уроки української мови в 11 класі. Фронтальна робота зі схемою - опорою. Тематичні виписки, план, тези конспект - це короткий письмовий виклад змісту книги, статті, лекції тощо. Дати учням поняття про монологічне й діалогічне мовлення, ознайомити з основними правилами спілкування, формувати вміння складати й розігрувати діалоги відповідно до запропонованих ситуацій із дотриманням правил спілкування, вміння підтримувати діалог на певну тему, правильно інтонувати репліки діалогу; виховувати чемність, толерантість, поважливе ставлення до співрозмовників; розвивати мислення й мовлення, зокрема діалогічне; уточнювати та збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати граматичний лад їхнього мовлення. Навчання монологічного вислову.

Мовне вміння мовні вправи. Монологічне мовлення - це, як відомо, мова однієї особи, що висловила в більш - менш розгорнутій формі свої думки, наміри, оцінку подій і т. Одним із завдань, яку висуває програма середньої школи з іноземної мови, є навчання монологічного мовлення. До особливих труднощів оволодіння зв язного монологічного промовою відносяться вибір порядку слів у реченні в зв язковому монологічному висловлюванні, постановка правильного логічного наголосу у фразах. Як встановлено в лінгвістичній літературі, монологічному тексті перший член нової пропозиції часто грає роль сполучної ланки з попереднім контекстом. На уроці української мови в початкових класах найпоширенішою структурною схемою діалогу є сполучення двох реплік. Запитання і відповіді. Проте ця діалогічна єдність не тільки не вичерпує різноманітності будови діалогу, а й не є головною з його форм. Розвиток монологічного мовлення молодших школярів включає складання учнями описів, сюжетів, сюжетних розповідей, за уявою та на основі власних спостережень. Робота над кожним словом тематичної групи здійснюється в декілька етапів. Спочатку учні наповнюють власний словник словами певної тематичної групи. Чисте мовлення - мовлення без невластивих українській літературній мові включень, порушень мовних норм. Використання у мовленні слів іншомовного походження, лексики обмеженого вживання – діалектизмів, професіоналізмів, жаргонізмів (поглиблене повторення). Створення власних висловлювань. Монологічне мовлення. Вміщенко плани - конспекти уроків для 11 класу.

Навчання монологічною промови – надзвичайно складний справа. Монологическое висловлювання сприймається як компонент процесу спілкування рівня – парного, групового, масового. Предметом дослідження є процес створення досвіду монологічною промови. Об єкт дослідження - монологічна мова. 2)определить наукові основи та методи процесу навчання мовлення, умінь і навиків, і навіть проаналізувати найоптимальніші шляху проведення тренувальних вправ до вивчення іноземних мов у вигляді монологів. Морозова валентина анатоліївна навчальний заклад. Аджамська зш і – ііі ступенів кіровоградського району кіровоградської області урок української мови, 11 клас (філологічний профіль, українська філологія) тема. Фразеологія художнього мовлення, наукова, публіцистична, офіційно – ділова. Писемне мовлення відзначається більшою регламентацією мовних засобів, ніж усне.

Усне ділове монологічне мовлення з усіма його функціональними різновидами характеризується специфікою словесної організації, яка підпорядковується позамовним факторам та узгоджується із загальними етичними вимогами ділового спілкування. Особливим жанровим різновидом мовленнєвої діяльності, своєрідним за своєю природою, місцем серед інших видів мовлення, а також якісними ознаками, є публічне монологічне мовлення. Виголошують промови на мітингах, масових зборах. Загальна мета може полягати в тому, щоб розважити, інформувати, надихнути, переконати, закликати до дії. Розрізняють промови розважальні, інформаційні, агітаційні, вітальні. Українська мова (за професійним спрямуванням). Літературної мови та дотримання вимог культури усного й писемного мовлення. Виробити навички самоконтролю за дотриманням мовних норм у спілкуванні. Розвивати творче мислення студентів. Виховати повагу до української літературної мови, до мовних традицій. Сформувати навички оперування фаховою термінологією, редагування, коригування та перекладу наукових текстів. Мова – засіб творення позитивних емоцій, краси. існування мови у фольклорі два рівні володіння українською літературною мовою. Мовлення правильне (норми літературної мови) і мовлення комунікативно доцільне (змістовність, логічність, точність, виразність, доречність). Функціональна стилістика і культура мовлення. Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення. Сприймання чужого мовлення. Робота над темами, визначеними викладачем. Мовлення – це діяльність, що пов’язана з функціонуванням мови, це спілкування засобами мови. Мова і мовлення нерозривні. Мовлення є сукупністю мовленнєвих дій, кожна з яких має мету, що випливає із загальної цілі спілкування. Міністерство освіти і науки україни. Українська мова 10 - 11 класів. Пояснювальна записка. Навчання української мови в системі профільної освіти посідає особливе місце з огляду на універсальну необхідність належного володіння нею всіма учнями і випускниками школи незалежно від їх майбутньої спеціалізації. Адже досконале володіння рідною мовою, яка водночас є державною, високий рівень мовленнєвої культури – невід’ємна характеристика людини освіченої і культурної незалежно від обраного нею фаху.

Монологічне мовлення (навчальні і контрольні види) говоріння. Виступ на зборах, семінарах (підготовлений і заздалегідь не підготовлений). Монологічне мовлення є організованим різновидом мовлення. Той, хто говорить, наперед планує чи програмує не лише окреме слово, речення, а й увесь процес мовлення, увесь монолог загалом, іноді подумки, а іноді як запис у вигляді плану чи конспекту.

Монологічне мовлення у розгорнутих формах потребує певної підготовки, яка полягає в попередньому відборі змісту, чіткому плануванні та відповідному словесному оформленні. У монологічному мовленні тільки один співрозмовник активно формулює мовне повідомлення, транслює його зміст, передає власне ставлення до проблеми. інші слухають, не видаючи зустрічн українська мова (рівень стандарту). Підручник для 11 класу.

§ 44 стилістичні особливості частин мови. § 45 вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях. Засоби мовного вираження промови. Метафора, її роль у мовленні. Метонімія, її роль у мовленні. Риторичне запитання, риторичне звертання. Конспект уроку з української мови 11 клас з російською мовою навчання. Багатство мови і мовлення. інтонаційне, лексичне, фразеологічне, морфологічне, синтаксичне.

Сьогодні ми розглядаємо багатство мовлення. Багатство мовлення — це використання мовцями великої кількості мовних одиниць — слів, словосполучень, речень. Мовлення може бути бідним та багатим. (робота з підручником). Яке мовлення ми називаємо бідним, а яке багатим. Слайд про джерела багатства мови. Джерелами багатства й різноманітності мовлення є. Лексичні, фразеологічні, словотворчі, граматичні, стилістичні ресурси мови. Українська мова в світі 2 зм. Мовлення і спілкування. Види мовленнєвої діяльності. У посібнику запропоновано тестові завдання для тематичного контролю мовних знань і вмінь, тексти для диктантів, ситуативні вправи для створення діалогів, тексти для переказів та творчі завдання до них, теми творів, тексти для аудіювання та читання мовчки з тестовими запитаннями до них для оцінювання навчальних досягнень. Кількість поданих у плані - конспекті кожного уроку вправ, а також обсяг дидактичного матеріалу свідомо збільшено, що дасть можливість учителю вибрати вправи та завдання, тексти і речення, які відповідатимуть рівневі підготовки та інтересам учнів кожного конкретного класу.

Відбір виражальних мовних засобів для їх функціонування в. Дотримання мовних норм; г. Стилістику мови й стилістику мовлення. Культуру мовлення. Мовлення як сукупність мовних дій; в. Виражальні мовні засоби і стилі мовлення; г. Лексику, фразеологію, морфологію, синтаксис. Правильне співвідношення голосних і приголосних звуків подано в рядку - а 10 голосних і 23 приголосних звуки; б 10 голосних і 28 приголосних звуків; в 6 голосних і 33 приголосних звуки; г 6 голосних і 32 приголосних звуки. Слово мовлення має три різних значення. А) мовлення як діяльність, мовлення як процес; б) мовлення як продукт мовленнєвої діяльності; в) мовлення як ораторський жанр. Мовлення в першому, процесуальному, значенні має синоніми. Мовленнєва діяльність, мовленнєвий акт. Спілкування, контакт між людьми, обмін думками і почуттями, інформацією програма з української мови для профільного навчання учнів 10 - 11 класів (філологічний напрям, профіль – українська філологія) розроблена з урахуванням положень закону україни “про загальну середню освіту”, державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, концепції профільного навчання в старшій школі, типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів (філологічний напрям), програми українська мова. 5 – 11 клас, загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. ), лист інституту інноваційних технологій і змісту освіти міністерства освіти і науки україни. Відповідно до наказу міністерства освіти і науки україни від 27. Навчальний предмет кількість годин на тиждень у класах. Рівень стандарту академічний рівень профільний рівень. Класи 10 11 10 11 10 11. Українська мова 1 1 2 2 4 4. Вивчення української мови у 10 класах загальноосвітніх навчальних закладів у урок мовленнєвого розвитку № 11. Усний переказ прослуханого монологічного висловлювання. Урок мовленнєвого розвитку № 12. Особливе значення надається створенню та редагуванню управлінських документів. Забезпечити теоретичне й практичне опанування мовними нормами; – опанувати теоретичними засадами культури ділового українського. Мовлення; – вивчити правила побудови та мовного оформлення уніфікованих. Розмежування понять мови і мовлення. Мова - це система знаків, що слугує засобом людського спілкування і діяльності мислення, способом вираження самосвідомості, передачі від покоління до покоління і зберігання інформації. Мова існує і реалізується через мовлення. Мовлення - це форма спілкування за допомогою мови. Ця форма склалась історично в процесі матеріальної перетворюючої діяльності людей. Монологічне мовлення (навчальні й контрольні види) говоріння. Українська мова є державною мовою україни. Пріоритетне використання в усіх сферах суспільного життя. Українською мовою учнями профільної ланки сприяє залученню до надбань. Культури українського народу, виробляє почуття впевненості у власних. Основними положеннями організації навчання української мови в класах технологічного, природничо - математичного, спортивного напрямів створення власного мовлення говоріння. Виступ під час дискусії (підготовлений і непідготовлений) на суспільну або морально - етичну теми. Доповідь на науково - популярну або морально - етичну тему.

Викладу тема 6 виголошення промови. Роль початкової фрази перед виступом тема 7 вимоги до культури мовлення тема 8 спілкування з аудиторією як творчий процес. Прийоми встановлення і збереження контакту з аудиторією тема 9 техніка мовлення. Тональність виступу тема 10 культура ведення дискусій, полеміки, дебатів професійного характеру.

Система функціональних стилів сучасної української мови. Тема 11 поняття стилю мовлення тема 12 норми літературної мови тема 13 офіційно - діловий стиль тема 14 автобіографія. Резюме тема 15 доручення. Висловлюється майже спонтанно, створює монологічні висловлювання різних добір різних. Мовних засобів для створення текстів. Залежно від стилю і жанру мовлення. Виявлення порушень стилю в текстах комунікативно - прагматичні аспекти мовлення. Конспект лекцій для студентів факультету лінгвістики напряму підготовки 6. Метою створення такого навчального видання є необхідність забезпечення студентів супровідною літературою роз’яснювального характеру для досягнення високого рівня засвоєння змісту дисципліни. Така необхідність обумовлена відсутністю літератури подібного характеру для студентів факультету лінгвістики, які вивчають німецьку мову як основну.

Навчання української мови передбачає розвиток навичок письма, написання робіт творчого характеру, серед яких усні й письмові перекази й твори різних типів, стилів і жанрів мовлення. При чому оцінюється зміст і мовне оформлення (грамотність). Перекази й твори виступають підготовчими вправами до оволодіння учнями життєво необхідними жанрами мовлення (конспект, реферат, доповідь, виступ на зборах, під час дискусії, рецензія тощо). Для активізації мовленнєвої діяльності школярів згідно з інструкцією з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах i — iii ступенів, затвердженої наказом міністерства освіти і науки україни від 23 червня 2000 р. N 240 календарне планування навчального матеріалу здійснюється вчителем безпосередньо у навчальних програмах. На основі календарних вчителі розробляють поурочні плани, структура і форма яких визначається ними самостійно. Поурочний план може бути складений у вигляді конспекту, тез, таблиці тощо. Від вас не мають права вимагати все це розписувати у планах - конспектах. Але пам ятайте - у конс.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

дсту 4281 2004 заклади ресторанного господарства класифікація

тематична контрольна класицизм зарубіжна література 9 клас

в мире родного слова 3 класс вашуленко ответы гдз тетрадь

історія логіки книга

безкоштовно матеріал до першого уроку 2021-2022